Mängunurgad tõstavad müüki
Ajal, mil klientide püüdmiseks mõeldakse välja aina rohkem erikampaaniaid, on kasulik oma tähelepanu suunata ka pikaajalistele korduvklientidele ja lastega peredele. 2020. aasta seisuga elab Statistikaameti andmetel Eestis üle 200 000 kuni 14-aastase lapse. Tundub ehk juba vana tarkus, et lapsed valivad enesele teadmata perele einestamiseks söögikoha, kuid on veel vähesed ettevõtted, kes seda asjaolu enda kasuks pööravad.
Hea sõna levib kiirelt
Restoranide, SPAde ja kaubanduskeskuste külastus koos lastega võib kujuneda üsna väljakutsuvaks. Tihtipeale saab valituks koht, kus lapsel on piisavalt tegevust ning ta ei häiri vanemate ostutiiru või teiste külastajate rahulikku einestamist. Laste mängunurga olemasolust võidavad seega kõik osapooled. Hea sõna levib lapsevanemate seas kiirelt ning hea kogemuse pakkumine toimib omaette turunduskanalina. Vanemad jagavad tihti omavahel soovitusi lapsesõbralike asutuste kohta ja läbi selle levib reklaam ka ettevõtte kohta.
Paremad müügivõimalused
Samal ajal, kui võsukesed kõige tähtsama tööga tegelevad, on müügiinimestel aega rahulikult kliendiga suhelda ning nende vajadused välja selgitada. Kuna kiirustades tehtud otsused jätavad kliendi tihti rahulolematuks, on lastevanematel tänu mängunurgale võimalus pakutava tootevalikuga põhjalikult, ilma segamata tutvuda. Samamoodi määrab laps restorani külastuskestuse ja seetõttu ka arve suuruse – kui kõige noorematel jätkub tegevust, on kogu ooteaeg valutum ning vanematel tekib võimalus ka kohvi ja magustoidu jaoks.
Hea mängunurga tunnused
Hea mängunurk arendab lisaks sotsiaalsetele oskustele ka lapse kognitiivseid võimeid. „Mitmekülgsed mänguvõimalused arendavad lapse närvisüsteemi, füüsilist võimekust ja ruumitunnetust,“ tõdeb Playcenter OÜ tegevjuht Argo Ralja, lisades juurde, et mängutuhinas õpitakse ka eakaaslastega arvestama.
Lapsesõbralikkus väljendub konkurentsieelisena ka muudes pisidetailides, mis külastaja elu lihtsamaks muudavad. Laste söögitool, mähkimislaud või värvipliiatsid koos värviraamatuga – kvaliteetne klient oskab hinnata tema heaolu nimel tehtud pingutusi ning vastab sellele lojaalsusega.
Playcenter OÜ on Eesti suurim sisemänguväljakute ja mängunurkade tootja ning paigaldaja. Aastatepikkune kogemus on aidanud luua usaldusväärsuse ja hea koostöö partneritega.