Lasteala kui turunduskanal

Restoranide, SPAde, kaupluste, meditsiiniasutuste ja kaubanduskeskuste külastus koos lastega võib kujuneda üsna väljakutsuvaks. Tihtipeale saab valituks koht, kus lapsel on piisavalt tegevust ning ta ei häiri vanemate ostutiiru või teiste külastajate rahulikku einestamist. Laste mängunurga olemasolust võidavad seega kõik osapooled. Hea sõna levib lapsevanemate seas kiirelt ning hea kogemuse pakkumine toimib omaette turunduskanalina. Ka kliendid jagavad omavahel soovitusi lapsesõbralike asutuste kohta ja läbi selle levib reklaam ka ettevõtte kohta.

 

Lasteala suurendab müüki

Samal ajal, kui võsukesed kõige tähtsama tööga tegelevad, on müügiinimestel aega rahulikult nende vanematega suhelda ning nende vajadused välja selgitada. Kuna kiirustades tehtud otsused jätavad kliendi tihti rahulolematuks, on lastevanematel tänu mängunurgale võimalus pakutava tootevalikuga põhjalikult, ilma segamata tutvuda. Samamoodi määrab laps restorani külastuskestuse ja seetõttu ka arve suuruse – kui kõige noorematel jätkub tegevust, on kogu ooteaeg valutum ning vanematel tekib võimalus ka kohvi ja magustoidu jaoks.

Vaata näidiseid SIIT ja küsi lahendusi: info@playcenter.ee

Küsin lisa